Звіт про роботу відділу ЦНАП П’ядицької сільської ради

Дата: 18.10.2021 13:25
Кількість переглядів: 524

Фото без опису

 

 

Створення сучасних центрів надання адміністративних послуг у громадах - основний напрямок політики децентралізації. ЦНАП П’ядицької сільської ради почав свою роботу з листопада місяця 2020року, офіційне відкриття відбулося у квітні 2021року. Мета створення ЦНАПу – максимальне наближення якісної послуги до громадян, створення комфортних умов для обслуговування – просторе приміщення, безбар’єрне, відкрите, некабінетне, зручний для жителів громади режим роботи. Важливим завданням ЦНАПу є надання послуги жителям за один візит.

ЦНАПом П’ядицької сільської ради жителям громади надається 127 послуг. Серед них –

  • РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ
  • ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ (САМОВРЯДНІ)
  • ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
  • ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ (СУБ’ЄКТ НАДАННЯ ОДА)
  • ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯРЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
  • ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ
  • ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ
  • ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ
  • ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ

         На кожну послугу розроблені адміністративні та технологічні картки, які знаходяться у відділі  та до яких є доступ на інформаційному сайті сільської ради.

Роботу ЦНАПу забезпечують начальник відділу,  2  адміністратори, 3 спеціалісти, 1 реєстратор. Всього – 7  штатних одиниць.  Штат відділу укомплектований повністю. З 1 вересня прийнятий на роботу державний реєстратор. На сьогоднішній день узгоджуються важливі юридичні питання його роботи – вже пройдена спец перевірка в Міністерстві Юстиції України, сьогодні отримано результат. Наступний крок виготовлення ключів доступу до державних реєстрів в Державному підприємстві Національні інформаційні системи. 

Питання ефективного надання адмінпослуг  є ключовим. Тобто ті послуги, які можуть надаватися невідкладно, повинні надаватися за один візит (довідка про склад сім’ї, реєстрація(зняття) місця проживання, видача довідки про реєстрацію та інші довідки), ми стараємося зробити це найбільш комфортніше для відвідувачів. Також принципово важливо забезпечити територіальну доступність послуг.  Для цього у  населених пунктах громади створенні віддалені робочі місця, а саме: в Турківському, Великокам’янському, Ценявському та Малокам’янському старостинських округах,   де працівниками ЦНАПу надаються якісні адміністративні послуги жителям, консультації, а також налагоджена тісна співпраця адміністраторів та спеціалістів зі старостами. Персонал ЦНАПу максимально універсальний та взаємозамінний.

З початку року працівниками відділу надано:

- 558 адміністративних послуг у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;

-2316 довідок про склад сім’ї;

-1138 довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання;

-1215 послуг у сфері земельних відносин, місцевих послуг, послуг соціального характеру;

- 100 послуг з видачі відомостей з державного земельного кадастру.

У П’ядицькому ЦНАПі надаються і супутні послуги, а саме – можливість оплатити на місці державне мито за платні адмінпослуги, податки та інші платежі. Для цього укладено договір з Приват Банком і працює пост термінал. З початку року через пост термінал взято оплат на суму 47873 грн.

Сільською радою підписаний меморандум про співпрацю з пенсійним фондом згідно з яким кожен другий четвер місяця у приміщенні ЦНАПу жителів громади приймає працівник пенсійного фонду – надає консультації, роз’яснення, ознайомлює зі змінами пенсійного законодавства.

Для виконання поставлених завдань ЦНАП тісно співпрацює з усіма відділами сільської ради.  Також щомісяця до 5 числа здаємо звіти до ДМС – Державна міграційна служба, до Управління праці, до Реєстру виборців РДА та в Статистичне управління в Івано-Франківській області. Щоквартально готуються звіти по роботі ЦНАП та віддалених робочих місцях до Обласної Державної Адміністрації.

          Опитування споживачів послуг теж вкрай актуальні, адже без постійного зв’язку зі споживачами послуги, без з’ясування відгуків клієнтів, не можна зробити висновку про дійсну якість роботи ЦНАП. Для цього у відділі встановлена скринька для оцінювання якості обслуговування.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь