Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконавчого комітету
П’ядицької сільської ради
об’єднаної територіальної громади
від 26.02.2020 р. № 25
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 02-01/01
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ П’ЯДИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
|||
Місцезнаходження: вул. С.Петлюри, 1, с. П’ядики, Коломийський р-н, Івано-Франківська обл., 78254 Телефон: (03433) 97224 Електронна пошта: pyadyky.rada@ukr.net Веб-сайт: pyadycka-gromada.gov.ua |
Графік роботи (прийом суб’єктів звернення): |
|
|
Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця |
9:00-16:00 9:00-16:00 9:00-16:00 8:00-20:00 9:00-16:00 |
|
|
Без перерви Субота, неділя, святкові дні – прийом не здійснюється |
|
||
2. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ, ПОРЯДОК ТА СПОСІБ ЇХ ПОДАННЯ |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги: |
У випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 р. № 1127, додатково подаються інші документи. |
Порядок та спосіб подання документів: |
Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор встановлює особу заявника. Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.
Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.
У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів. |
4. СТРОК НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ |
5 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Інші скорочені строки надання адміністративної послуги: 2 робочі дні; 1 робочий день; 2 години. |
5. РЕЗУЛЬТАТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ |
Або
|
6. МОЖЛИВІ СПОСОБИ ОТРИМАННЯ ВІДПОВІДІ (РЕЗУЛЬТАТУ) |
|
7. АКТИ ЗАКОНОДАВСТВА, ЩО РЕГУЛЮЮТЬ ПОРЯДОК ТА УМОВИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ |
|