П’ядицька громада

Івано-Франківська область, Коломийський район

Перелік питань на знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу відділу ЦНАП

Питання на перевірку знання з урахуванням специфіки вакантної посади з питань:

 

1.  Надання адміністративних послуг:

1.Законодавство у сфері надання адміністративних послуг.

2.Порядок надання адміністративних послуг.

3.Інформаційна і технологічна картки адміністративної послуги.

4.Центр надання адміністративних послуг .

5.Дайте визначення терміну «адміністратор». Основні завдання та права адміністратора центру надання адміністративних послуг.

6.Реєстр адміністративних послуг.

7.Єдиний державний портал адміністративних послуг.

8.Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

9.Плата за надання адміністративних послуг (адміністративний збір).

10.На яких принципах базується державна політика у сфері надання адміністративних послуг?.

11.Вкажіть основні завдання центру надання адміністративних послуг.

Строки надання адміністративних послуг. Коли адміністративна послуга вважається наданою?.

12.Перелік документів, що подає особа для здійснення зняття з реєстрації місця поживання.

13.Порядок прийняття заяви та інших документів у центрі надання адміністративних послуг.

14. Порядок опрацювання справи (вхідного пакета документів).

15.Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення.

16.Як здійснюється керування чергою в центрі надання адміністративних послуг?.

17.Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг. 18.Надання супутніх послуг.

19.Вимоги щодо якості надання адміністративних послуг.

20.Дайте визначення терміну „адміністративна послуга”. Хто є суб’єктами звернення для отримання адміністративної послуги та суб’єктами надання адміністративної послуги?.

21.Що таке сектор інформування? Вимоги до облаштування  сектору інформування.

22.Скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи.

23.Підстави для відмови в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання.

24.Яким документом визначаться діяльність центру надання  адміністративних  послуг  та який орган його затверджує?.

25.Особливості діяльності територіального підрозділу центру, адміністратора центру, що працює на віддаленому робочому місці, утворених в об’єднаній територіальній громаді.

26.Основні вимоги до регулювання надання адміністративних послуг .

27. Інформація про адміністративні послуги.

28.Реєстрація місця проживання новонародженої дитини.

29.Фінансове та інше забезпечення надання адміністративних послуг .

30.Вимоги до підготовки технологічної картки адміністративної послуги.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь