Перелік питань на знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу відділу ЦНАП

Питання на перевірку знання з урахуванням специфіки вакантної посади з питань:

 

1.  Надання адміністративних послуг:

1.Законодавство у сфері надання адміністративних послуг.

2.Порядок надання адміністративних послуг.

3.Інформаційна і технологічна картки адміністративної послуги.

4.Центр надання адміністративних послуг .

5.Дайте визначення терміну «адміністратор». Основні завдання та права адміністратора центру надання адміністративних послуг.

6.Реєстр адміністративних послуг.

7.Єдиний державний портал адміністративних послуг.

8.Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

9.Плата за надання адміністративних послуг (адміністративний збір).

10.На яких принципах базується державна політика у сфері надання адміністративних послуг?.

11.Вкажіть основні завдання центру надання адміністративних послуг.

Строки надання адміністративних послуг. Коли адміністративна послуга вважається наданою?.

12.Перелік документів, що подає особа для здійснення зняття з реєстрації місця поживання.

13.Порядок прийняття заяви та інших документів у центрі надання адміністративних послуг.

14. Порядок опрацювання справи (вхідного пакета документів).

15.Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення.

16.Як здійснюється керування чергою в центрі надання адміністративних послуг?.

17.Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг. 18.Надання супутніх послуг.

19.Вимоги щодо якості надання адміністративних послуг.

20.Дайте визначення терміну „адміністративна послуга”. Хто є суб’єктами звернення для отримання адміністративної послуги та суб’єктами надання адміністративної послуги?.

21.Що таке сектор інформування? Вимоги до облаштування  сектору інформування.

22.Скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи.

23.Підстави для відмови в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання.

24.Яким документом визначаться діяльність центру надання  адміністративних  послуг  та який орган його затверджує?.

25.Особливості діяльності територіального підрозділу центру, адміністратора центру, що працює на віддаленому робочому місці, утворених в об’єднаній територіальній громаді.

26.Основні вимоги до регулювання надання адміністративних послуг .

27. Інформація про адміністративні послуги.

28.Реєстрація місця проживання новонародженої дитини.

29.Фінансове та інше забезпечення надання адміністративних послуг .

30.Вимоги до підготовки технологічної картки адміністративної послуги.

 

 

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь