23 вересня 2021 року Державна служба якості освіти України у партнерстві з Цифровим видавництвом МЦФЕР провела вебінар «Що нового в інституційному аудиті шкіл».
Дата: 28.09.2021 08:54
Кількість переглядів: 529
- школи почали приділяти більше уваги психологічному комфорту дітей та розробляти власні антибулінгові політики;
- вчителі планують свою викладацьку роботу, адаптують навчальні програми до особливостей конкретних класів;
- значно зріс рівень використання педагогами цифрових технологій в освітньому процесі;
- вчителі, особливо початкових класів, впроваджують формувальне оцінювання;
- зросла увага на формування в учнів ключових компетентностей і наскрізних умінь.
- окремі процедури оцінювання можуть проводитися дистанційно;
- під час роботи експертної групи в школі проводяться перевірка та процедури оцінювання освітніх і управлінських процесів та внутрішньої системи забезпечення якості освіти, які не були проведені дистанційно;
- висновок і рекомендації надсилаються на ознайомлення керівнику та засновнику школи не пізніше 15 робочих днів з дня завершення роботи експертної групи.