За результатами позапланової перевірки Держпродспоживслужби споживачеві повернули 12750 грн. за ненадані послуги

Дата: 15.06.2020 14:49
Кількість переглядів: 4855

До Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області звернувся споживач із заявою про те, що ним було укладено договір купівлі-продажу щодо виготовлення та придбання вхідних дверей.  Даний договір вступив в силу після підписання споживачем і ФОП та повинен був бути виконаний протягом 30-ти календарних днів.

Однак, суб’єкт господарської діяльності даний договір не виконав. Тому споживач звернувся до Головного управління для вирішення питання щодо повернення коштів за невиконання умов договору.

Державними інспекторами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області було проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) та надано припис щодо розірвання договору та повернення коштів в сумі 12750,0 грн.

Даний припис суб’єктом господарювання було виконано та повернуто споживачу кошти за ненадані послуги.

 Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь