Онлайн тренінг "Медіація в школі".

Дата: 27.05.2020 14:52
Кількість переглядів: 908

Однією з найактуальніших проблем сьогодення є створення безпечного шкільного середовища. Тому під час карантину адміністрація П’ядицького ліцею організувала для педагогічних працівників ліцею та закладів освіти П’ядицької ОТГ онлайн  тренінг «Медіація в школі»,  який є логічним продовженням навчання з трансформації конфліктів к рамках проекту «ШКОЛА МИРУ», учасником якого є П’ядицький ліцей.  Впродовж трьох днів учасники з допомогою тренерів Катерини Данькової та Єлізавети Коваль поглибили розуміння поняття КОНФЛІКТ, розглянули підходи до вирішення конфліктів, виконали в групах практичні завдання з визначення позиції та інтересів у конфлікті, “Традиційного” та відновного підходів  до побудови стосунків, визначення стилів поведінки в конфлікті, їх переваг та недоліків. А ще, відпрацювали навички асертивності, розробляли спільне розуміння умов та навичок, що допомагатимуть зберігати особисту стійкість та розвивати її в часі, формували навичку задавання коректних питань в відновній ситуації.
На завершення  тренінгу учасники поділилися своїми враженнями:
- «Змістовне наповнення вебінару. Теоретична частина не є відокремлена, а відпрацьовується за допомогою відповідних (добре підібраних) вправ в групах. Це дає можливість обміну думками, досвідом та спільного вирішення ситуації. Застосовуючи практику "Коло одного питання ", що запропонували тренери, зможу під час виховних годин вирішувати дискусії в класі, вислухавши думку кожного. Ознайомившись із формулою "Я-твердження", знатиму, як чітко окреслити конфліктну ситуацію,не образити опонента, а залучити його до знаходження компромісу. Позитивне враження від вебінару, важлива інформація, корисний досвід. Дякую» - прокоментувала тренінг Олександра Євчук, учителька української мови та літератури П’ядицького ліцею.
ЇЇ слова доповнила Мирослава Федорів:
-  «Особливо запам'яталася формула " Я - твердження", яка допомогла детальніше проаналізувати власну поведінку, уважніше ставитися до думки інших, надала чіткий план виходу із конфлікту. Обговорення вправи " Як я можу бути стійким" виробила навички стресостійкості. А от дихальна вправа - розслабила, заспокоїла, налаштувала на позитивні роздуми.»
А ось погляд на тренінг від Ірини Гурак (Іра Гурак), вихователя П'ядицький ЗДО Віночок:
- «Сьогодні були дуже цікаві та корисні вправи. Дуже сподобалась вправа "Коло одного питання" , за допомогою цією вправи кожна людина може висловити свою думку, свою точку зору. Її буду використовувати у дитячому садку на ранкових зустрічах, виховних годинах, батьківських зборах, педрадах.???? Вправа "Дихання заради стійкості та спокою" допомогла розвантажитись, бути в стані спокою, її також можна використовувати в роботі з дітьми.»
"Школа миру" є частиною проекту «Побудова миру в Україні: розвиток у дітей та молоді здібностей до ненасильницького вирішення конфліктів». Проект реалізується ВГО «Поруч» та БО "Захист" у партнерстві з Дитячим Фондом Німеччини (ChildFund Deutsсhland), за фінансової підтримки Інституту міжнародних відносин IFA, що фінансується Міністерством закордонних справ Німеччини (АА) у рамках програми фінансування zivik.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

Фото без описуФото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь