Надзвичайно насичені дні були у старшокласників та учителів П’ядицького ліцею.
Два дні поспіль 29 та 30 квітня були надзвичайно насиченими для старшокласників та учителів П’ядицького ліцею, які, окрім он-лайн уроків, мали можливість бути активними учасниками вебінару «Трансформація конфліктів» в рамках проєкту «Побудова миру в Україні: розвиток у дітей та молоді здібностей до ненасильницького вирішення конфліктів». Проект реалізується ВГО «Поруч» та БО "Захист" у партнерстві з Дитячим Фондом Німеччини (ChildFund Deutsсhland), за фінансової підтримки Інституту міжнародних відносин IFA, що фінансується Міністерством закордонних справ Німеччини (АА) у рамках програми фінансування zivik.
Впродовж всього заходу з нами працювала невтомна, надзвичайно талановита і позитивна, мотиваційна та функціональна тренерка й ведуча вебінарів, модулів, курсів, тренінгів, лекторіїв - ОКСАНА МАКУХ - менторка з риторики та ораторського мистецтва, експертка у сфері соціальних комунікацій, доцент кафедри соціології та соціальної роботи НУ «Львівська політехніка», кандидат політичних наук.
Усі присутні мали змогу переконатися в її професіоналізмі:
Ангеліна Лукінчук, учениця 8 класу: «Вебінар – СУПЕР! За ці два дні, які проходила конференція, я дізналася для себе багато корисного і повчального. Ніколи не думала, що одна конференція може так змінити погляд на світ. Дуже, Дуже сподобалося. Особливо запам’яталася вправа «Піраміда Грема», або як правильно реагувати на кожному з рівнів піраміди. Дякую за такий чудовий та важливий урок.». А Томенчук Віталік продовжує: «Вебінар був дуже корисним, а інформація дуже цікавою. І в майбутньому я буду обов’язково використовувати отримані знання для вирішування конфліктів. А найбільше запам'яталась тактика розв'язування конфліктів у агентів ФБР та складання карти конфлікту. На мою думку, такі заходи потрібно проводити частіше.».
«Щиро дякую ТРЕНЕРУ Оксані Макух за велику порцію надзвичайно корисної інформації щодо вирішення конфлікту. Дуже цікаво було послухати професіонала щодо даного питання. Особливої подяки заслуговують практичні заняття: " Вікно Джохарі", " Піраміда Грема", карта конфлікту - це просто " бомба". Вебінар - чудовий, допоміг розставити всі крапки над "і". Тепер маю чітко намічений шлях щодо запобігання конфліктних ситуацій і буду без вагань його втілювати» - ділиться враженнями від вебінару учителька української мови та літератури Мирослава Федорів.
«Я надзвичайно радий з того, що старшокласники та педагоги відгукнулися на пропозицію взяти участь у вебінарі. Адже знаючи, чому важливе НЕНАСИЛЬСТВО, як трансформувати конфлікт, як правильно говорити та вести себе у конфліктній ситуації і, навіть, чому потрібен конструктивний конфлікт і який досвід можна отримати від конфлікту, наші діти і педагоги зможуть впевнено вести переговори, вільно почувати себе в колективі, будувати власну траєкторію розвитку та вміло уникати конфліктів. Участь у проекті є органічним продовженням побудови ДЕМОКРАТИЧНОЇ ШКОЛИ» - підсумував директор П’ядицького ліцею Віталій Костюк.